reklama

Ja neviem čo mám robiť, veď ja vás ľúbim obe...

Klasická situácia manželskej nevery. Trvá to nejaký čas, manželka možno niečo tuší, ale nevie – prípadne ani nechce vedieť... Akosi sa ale potom stane, že príde chvíľa pravdy a veľké priznanie. Manželka sa dozvie detaily o milenke, ďalej už nemôže zatvárať oči. Tak sa snaží informáciu nejako stráviť a potom sa opýta manžela, že čo bude ďalej. A dozvie sa, že manžel ich má rád obe a najradšej by pokračoval ako doteraz a vlastne nevie, čo má robiť, a že by mala mať pre jeho ťažkú situáciu pochopenie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (64)

Mám kamarátku – má 42 rokov, štvorročného syna a po 10-ročnom manželstve sa práve dozvedela o manželovej dva roky trvajúcej bokovke a chudák chlap nevie, že čo vlastne chce a čo by mal robiť. Kamarátka sa na mňa obrátila o radu, lebo vie, že som si kedysi cez niečo podobné prešla.

Áno, ale ja som vtedy bola bezdetná a mala som 27 rokov a ako taká som stále mala onen mladícky optimizmus - pocit, že je priskoro na to, aby som robila kompromisy, ktoré by som neskôr mohla ľutovať. Takže ja som vtedy nekompromisne pritlačila – tvrdiac, že takáto situácia nie je pre mňa akceptovateľná a chlapec sa musí rozhodnúť. Buď ukončiť vzťah s frajerkou a uvidíme, či dokážeme manželstvo zase pozliepať, alebo sa odsťahovať a rozviesť... Manžel frflal, bola som ja tá zlá, kto mu nedal viac priestoru a času na rozmýšľanie a potom si vybral – frajerku, nie mňa. Rozviedli nás ľahko a rýchlo – bezdetné manželstvo prakticky bez spoločného majetku. A po čase, keď som si prebolela urazené ego a obaja sme si utriedili emócie sa vlastne všetko na dobré obrátilo. Obaja dnes máme svoje deti a rodiny, ja mám naďalej výborný vzťah s bývalou svokrou a švagrinou a vcelku príjemný kamarátsky vzaťh s bývalým manželom. Obaja si dnes myslíme, že sme štastnejší od seba než spolu... Nekompromisný prístup sa mi teda nakoniec oplatil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je toto ale prístup univerzálne platný a fungujúci, ktorý môžem odporučiť aj kamarátke v jej situácii? Vo veku, kedy už akosi nemáme pocit, že vždy príde ďalšia šanca a v situácii, kedy treba v prvom rade myslieť na dieťa?

Poznám inú dievčinu, ktorá sa s ročným dieťaťom dostala do takej istej situácie a nechcela ju riešiť rázne, tak niekoľko mesiacov iba ticho trpela. Manžel nejaký čas chodil domov ráno, potom postupne prišiel na to, že jeho úžasná frajerka vlastne nie je až taká úžasná, vzťah s ňou ukončil a postupne sa im podarilo manželstvo zasa rozchodiť. Pokiaľ viem, nemali viac problém s neverou, akurát jej trvalo niekoľko rokov, kým sa zbavila paranoje – za každým jeho neskorším príchodom domov si predstavovala novú frajerku...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak čo teda kamarátke poradiť? A má vôbec zmysel radiť v takýchto záležitostiach, kedy nikto zvonku vlastne do vzťahu dvoch ľudí nemôže poriadne vidieť?

Katarina Pisutova

Katarina Pisutova

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Komunitný projekt v Ugande (www.lakebunyonyi.net), americký manžel, dve dcéry, online vzdelávanie a chuť cestovať a objavovať nové veci... Zoznam autorových rubrík:  africký životamerický životlen tak kecamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu