reklama

Veľký český tieň na Slovensku.

Prečítala som si článok v Times. O tom, ako sú Slováci hrdí na to, že majú Euro pred Čechmi, ako je to dôležité pre psychiku nášho národa a ako česi už nevedua po Slovensky a o Slovensko sa nazaujímajú, kým Slováci pozerajú české filmy a čítajú české knihy. A ešte som si prečítala blogový článok na túto tému a diskusiu k nemu a dozvedela som sa, ako sú Česi šetriví a arogantní a Slováci zakomplexovaní a niečo mi to pripomína.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Počúvam to doma každý deň:

„Ja som postavila väčšiu vežu z kociek ako ty, heč!"

„Ja mám dlhé vlasy a ty nie, iba ja môžem mať zapletené copy a ty nie!"

„Ja som bola v kuchyni prvááááá, ja mám dostať väčší kolááááč!"

„Mamííííí, ona je blbááááá!"

„Colin zo škôlky je zlý a hlúpy, potiahol ma za vlasy, keď som mu povedala, že má smiešny nos!"

„Ten veľký čierny chlapec zo školy sa na mňa včera škaredo pozeral, nemám rada černochov."

Lenže moje dcéry majú tri a päť rokov a takýto spôsob romýšľania je ich veku primeraný. A ja im väčšinou trpezlivo vysvetľujem (občas nakričím), že sú sestry a majú sa hrať spolu a nie neustále proti sebe, že nemôžu podľa jednej vety posúdiť charakter človeka a ani podľa jedného človeka celú skupinu. A oni z toho snáď vyrastú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedy vyrastieme my dospelí?

Katarina Pisutova

Katarina Pisutova

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Komunitný projekt v Ugande (www.lakebunyonyi.net), americký manžel, dve dcéry, online vzdelávanie a chuť cestovať a objavovať nové veci... Zoznam autorových rubrík:  africký životamerický životlen tak kecamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu