reklama

Kupovala som pivo v newyorskom supermarkete.

Víno sa v supermarkete kúpiť nedá, ale pivo a miešané drinky v malých fľaškách áno. Nerozumiem aké presne sú pravidlá, v čom je rozdiel a vyššia spoločenská nebezpečnosť vína v porovnaní s vodkou s džúsom, ale nemusím predsa rozumieť úplne všetkému....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (139)

Prídem k pokladni s úhľadne zabaleným kartónom šiestich malých fľaškových pív, slečna sa usmeje a vypýta si vodičský preukaz. Nesmelo sa pýtam, že načo, dostanem ďalší úsmev, trochu ospravedlňujúci a odpoveď, že musí skontrolovať, či som plnoletá... Rada by som tomu verila, ale na vek pod dvadsať akosi už nevyzerám. Možno má slečna slabé okuliare, alebo je unavená, ale načo nad tým špekulovať, plnoletosť mi už veľmi veľmi dávno nikto nekontroloval. Tak si to užívam a s úsmevom jej podávam vodičák - ružový slovenský.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slečna mierne zaváha, ale dátum narodenia rozlúšti, vráti mi vodičák a vzápätí sa ospravedlní mne a ďalším ľuďom za mnou v rade, že musíme počkať na jej šéfku, lebo ona ešte nemá 18 rokov a teda mi pivo nemôže predať. Kým čakáme, tak mi vysvetlí, že tak to naozaj podľa štátu New York je - keď bude mať 18, už bude môcť pivo predávať - ale legálne kúpiť a vypiť až vo veku 21...

Šéfka príde, šikovne nablokuje, a zabalí mi ten kartónik do troch igelitových tašiek, aby určite určite nepresvital (viditeľná fľaša alkoholu na verejnom priestranstve, to by tiež nešlo) a môžem domov.

Porozprávam manželovi a dostanem zvyčajnú povzbudivú odpoveď: Čo sa čuduješ? Welcome to America!

Katarina Pisutova

Katarina Pisutova

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Komunitný projekt v Ugande (www.lakebunyonyi.net), americký manžel, dve dcéry, online vzdelávanie a chuť cestovať a objavovať nové veci... Zoznam autorových rubrík:  africký životamerický životlen tak kecamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu