reklama

Mami, ja nikdy nebudem mať deti!

Závažné rozhodnutie. Znie to, ako by to moja päťročná prvorodená myslela vážne, tak začínam pátrať po dôvodoch...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

"A prečo nie?"

"Tak, proste nechcem. Mne je bez nich dobre."

"No dobre, a manžela si nejakého nájdeš?"

"Nie, ani to nechcem."

"Aha, ale však iba včera si mi rozprávala, ako ste sa so spolužiakom z tvojej škôlky dohodli, že budete mať svadbu, keď budete veľkí. A po svadbe to bude tvoj manžel."

"Ano, svadbu budeme mať. Ja budem mať tie úplne najkrajšie šaty a všetci sa budú na mňa pozerať."

"No dobre, ale po svadbe tvoj spolužiak bude tvoj manžel."

"No dobre, dobre, tak manžela budem mať, ale deti určite nie."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Nooo, s deťmi by si sa mohla hrať, hračky im kupovať."

"Môžem sa hrať so spolužiakmi a hračky si budem kupovať pre seba."

"A deti by ťa mohli ľúbiť najviac na celom svete..."

" To je fakt, to by bolo fajn. Ale mami, o deti by som sa musela starať, všetko pre ne robiť ako robíš ty pre nás a to ja robiť nechcem. Ja radšej budem už stále žiť s tebou a s tatkom a budem ľúbiť vás najviac na celom svete!"

Hlavne že v tom má už v piatich rokoch jasno....

Katarina Pisutova

Katarina Pisutova

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Komunitný projekt v Ugande (www.lakebunyonyi.net), americký manžel, dve dcéry, online vzdelávanie a chuť cestovať a objavovať nové veci... Zoznam autorových rubrík:  africký životamerický životlen tak kecamSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu